V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu OMV Teethy, Jižní 2513/16, 370 10 České Budějovice, Česká republika.
Tovar môžete reklamovať aj osobne v našich predajniach. V prípade, že vyplňujete formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.
O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s vami spojiť aj telefonicky.
O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.